Yoga Nidra bij overgang of burn out

Yoga Nidra bij overgang of burn out

Yoga Nidra, ook bekend als Yoga slaap, is een prachtige manier van yoga als je een burn out hebt, in de overgang bent en problemen hebt met slaap, concentratie, je (wisselende) stemmingen. Yoga Nidra, zoals wij dat nu beoefenen, is ontwikkeld door Swami Satyananda Saraswati. Yoga betekent eenwording van lichaam, geest en ziel en Nidra betekent slaap. Als je Yoga Nidra beoefent lijkt het alsof je slaapt, maar je bewustzijn functioneert op een dieper niveau van gewaarzijn. In deze grens toestand tussen waken en slapen daal je af naar de Bron, naar dat wat jij in wezen Bent.

Het lichaam is gevangen in tijd en ruimte, maar de spirit in ons is vrij, Yoganand Gerritsen

Tijdens Yoga Nidra zet je een intentie/ Sankalpa. Bijvoorbeeld: “mijn leven is kalm en rustig”, of “Ik ben de creator van mijn leven”.

Yoga Nidra heeft de volgende voordelen:

  • leidt net als andere yogavormen naar heelheid
  • je komt meer in balans
  • je zenuwstelsel kalmeert
  • je kunt je beter concentreren
  • je wordt ontvankelijker
  • je verruimt je bewustzijn
  • is de weg naar binnen, naar je ware kern/Bron
  • helpt je meer mindful te leven
  • yoga nidra vitalisert
  • 1 Yoga Nidra sessie staat voor 3 uur slaap
  • kan vastgeroeste patronen doorbreken en nog veeel meer!

Wil jij een Yoga Nidra sessie ervaren? Ik geef privé yoga nidra zodat jij zelf je Sankalpa, jouw intentie, krachtig kunt neerzetten. Bel mij voor meer informatie

Yoga Nidra is de reis naar je Bron

Lisette heeft de Yoga Nidra Training afgerond bij leermeester Yoganand Gerritsen

Laat een bericht achter